השר דרעי בכנס הבחירות המרכזי: "לא ניתן להקמת ממשלה ברוטציה"

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי בכנס הבחירות המרכזי: "לא ניתן להקמת ממשלה ברוטציה"

    יו"ר ש"ס בכנס הבחירות המרכזי של ש"ס נאם לאלפי הפעילים שצפו בזום, והבהיר כי ישנם רק 2 אופציות להקמת ממשלה לאחר הבחירות, "ממשלה בראשות רה״מ נתניהו יחד איתנו שותפיו החרדים, או ממשלה בראשות לפיד והשותפים שלו". והקואליציה הבאה, "נהיה המפלגה השנייה בגודלה בקואליציה"

    דרעי בכנס היום צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פתח הערב (חמישי) את כנס הבחירות הגדול של ש"ס בראשות נשיא המועצת גדול הדור מרן חכם שלום כהן. בנאומו לאלפי פעילי התנועה שצפו בו באמצעות הזום, התייחס למאבקים האחרונים בין ש"ס לדגל, "שמעתי מי שמעיז להגיד על ההשקפה של ההנהגה הרוחנית שלנו, על מי אתה אומר את זה? על ראש הישיבה גדול הדור שלנו?"

    דרעי הוסיף ושאל, "מה עשינו בשנה האחרונה? מי היחיד שדאג לעולם התורה ולישיבות? אבל אני אומר פה: לא אתן להיגרר, לא ניתן למחלוקות ולמלחמות בתוכנו. יש לנו אויביים באמת בחוץ" אמר יו"ר ש"ס השר דרעי לאלפי הפעילים.

     

    בהמשך נאומו שם השר דרעי על השולחן את האופציות להקמת הממשלה הבאה, "יש 2 אופציות להקמת ממשלה אחרי הבחירות – או ממשלה בראשות רה״מ נתניהו יחד איתנו שותפיו החרדים, או ממשלה בראשות לפיד והשותפים שלו. אין עוד אופציה אחרת".

    דרעי הוסיף כי "כל מועמד אחר זה לצורך כותרות של קמפיין בלבד. ומי השותף הבכיר שלפיד חתם איתו הסכם עודפים? איווט ליברמן".

    דרעי צייר את הממשלה הבאה בראשות לפיד ואמר, "מי עוד ייכנס לממשלה של יאיר לפיד? מרצ ומפלגת ׳העבודה׳ ואולי אפילו הרשימה המשותפת".

    דרעי התייחס לאמירות של בנט וסער כי הם יהיו ראש הממשלה הבא, "אני רואה כולם רוצים להיות ראשי ממשלה, אני אומר לעצמי לפעמים: רגע, יש לי קצת יותר וותק וניסיון מהם, לפחות חלק מהמועמדים היו כשהייתי בקבינט של רבין ושמיר, חיילים ועיתונאים. אז למה אני לא חושב על זה? כי מועמד לראשות ממשלה צריך להיות עם 30 מנדטים לא 10" הבהיר השר דרעי.

    יו״ר ש״ס השר דרעי העריך כי למרות שהתחייב שסער ובנט ישבו עם נתניהו אמר, "אני מעריך שנהיה המפלגה השנייה בגודלה בקואליציה", דרעי הוסיף והתחייב, "אני מתחייב פה הערב: לא ניתן להקמת ממשלה ברוטציה, יש ראש ממשלה אחד שיקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים".

    השר דרעי הבהיר כי הפוטנציאל של ש"ס רחוק מלהיות בהליך של מיצוי, "ש"ס היא המפלגה שיש לה את הפוטנציאל הגדול ביותר להמשיך לגדול ולהתרחב. אנחנו כיום המפלגה החברתית היחידה בישראל".

     



    0 תגובות